Immerseus (NORMAL)
Z LFR už všichni víme, jak vypadá místnost, ve které se Immersseus nachází, nejdůležitější pro nás je správné rozestavení, které budeme dodržovat v hlavní fázi, kdy je boss aktivní. V pro tento fight jsou ideální 3 healeři, kteří se rozmístí okolo bosse, tak aby na každého člověka dosáhl alespoň jeden z nich. Dále dvě sousedící platformy jsou vyhrazeny v hlavní fázi pouze pro tanky (kdokoliv jiný tam bude stát, ten pravděpodobně zemře a tím nám moc nepomůže ). DPSka se rozmístí rovnoměrně po celé místnosti, kromě zmiňovaných platform určených pro tanky.
Na obrázku vidíme, jak zhruba by to mělo vypadat v praxi.
Druhá pro nás důležitá abilita, kterou Immerseus používá, je Swirl, když boss začne castit toto kouzlo, po místnosti začnou v kruzích rotovat voidy, kterým se budeme snažit vyhýbat, protože když nás zasáhnout, dostaneme damage a navíc vyletíme do vzduchu, což nás zpomalí a budeme mít problém utéct před druhou částí tohoto spellu. Tou druhou částí je vlna, kterou Immerseus castí před sebe po dobu 10 vteřin a při tom se otáčí po směru hodinových ručiček. Před touto vlnou je třeba utíkat, protože srážka s ní bývá velmi často smrtelná.
Pro tanky navíc v této fázi platí, že se střídají v tankování bosse po každém Corrosive Blast.
Hlavní fáze bosse se v průběhu boje několikrát prostřídá s tzv. Split fází, kdy boss zmizí a po obvodu místnosti se objeví dva druhy slizek, modré určené pro healery a černé pro dps. Slizky se pomalu plazí směrem ke středu místnosti a každá, která se doplazí až k místu, kde bývá v hlavní fázi boss, dá dmg do celého raidu. Černé slizky se ale dají stunnovat nebo zpomalovat. V této fázi se musíme pořádně snažit, protože to jak dlouho bude celý fight trvat, záleží právě na počtu zabitých/healnutých slizek.
Na začátku fightu má boss 100 Corruption a za každou zabitou/healnutou slizku se mu jeden bod odečte, teprve až Corruption klesne na 0 je boss mrtvý. Výše Corruption také ovlivňuje poměr modrých a černých addů, kteří se spawnují, čím je hodnota Corruption nižší, tím méně je černých slizek a více modrých.
Poslední důležitá věc, kterou je třeba zmínit, je, že pokaždé když černá slizka umře, každý kdo je v okruhu 10 yardů dostane buff, který přidává 25% damage. A pokud je modrá slizka vyléčena do plna, každý kdo je v okruhu 10 yardů dostane zpět 25% své many a efektivita jeho healu je zvýšena o 75%. Oba tyto efekty trvají pouze nějaký čas, ale stackují se. Což znamená, že ať už nějakou slizku zabíjíme, nebo healujeme, budeme se snažit stále držet blízko ní.
Tak a to by mělo být snad vše, přidávám ještě odkaz na youtube, kde se můžete podívat, jak to co je zde napsané probíhá ve hře.
Článok pre vás napísala Shiny
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára