Návody a taktiky

Immerseus (NORMAL)



Immerseus je první boss, který nás čeká v Siege of Orgrimmar, podíváme se tedy na taktiku, která není oproti ostatním nijak zvlášť složitá. 

Z LFR už všichni víme, jak vypadá místnost, ve které se Immersseus nachází, nejdůležitější pro nás je správné rozestavení, které budeme dodržovat v hlavní fázi, kdy je boss aktivní. V pro tento fight jsou ideální 3 healeři, kteří se rozmístí okolo bosse, tak aby na každého člověka dosáhl alespoň jeden z nich. Dále dvě sousedící platformy jsou vyhrazeny v hlavní fázi pouze pro tanky (kdokoliv jiný tam bude stát, ten pravděpodobně zemře a tím nám moc nepomůže ). DPSka se rozmístí rovnoměrně po celé místnosti, kromě zmiňovaných platform určených pro tanky.
 Na obrázku vidíme, jak zhruba by to mělo vypadat v praxi.

V hlavní fázi se útočí do bosse. Immerseus castí zhruba každých 10 vteřin Sha Bolt, který když dopadne, zasáhne všechny v okruhu 5 yardů, což znamená, že budeme stát raději kousek od sebe. Hned jak Sha bolt dopadne, vytvoří pod vámi flek, ze kterého je nutné vyběhnout co možná nejdříve, jinak vás healeři nebudou mít rádi.

Druhá pro nás důležitá abilita, kterou Immerseus používá, je Swirl, když boss začne castit toto kouzlo, po místnosti začnou v kruzích rotovat voidy, kterým se budeme snažit vyhýbat, protože když nás zasáhnout, dostaneme damage a navíc vyletíme do vzduchu, což nás zpomalí a budeme mít problém utéct před druhou částí tohoto spellu. Tou druhou částí je vlna, kterou Immerseus castí před sebe po dobu 10 vteřin a při tom se otáčí po směru hodinových ručiček. Před touto vlnou je třeba utíkat, protože srážka s ní bývá velmi často smrtelná.

Pro tanky navíc v této fázi platí, že se střídají v tankování bosse po každém Corrosive Blast.
Hlavní fáze bosse se v průběhu boje několikrát prostřídá s tzv. Split fází, kdy boss zmizí a po obvodu místnosti se objeví dva druhy slizek, modré určené pro healery a černé pro dps. Slizky se pomalu plazí směrem ke středu místnosti a každá, která se doplazí až k místu, kde bývá v hlavní fázi boss, dá dmg do celého raidu. Černé slizky se ale dají stunnovat nebo zpomalovat. V této fázi se musíme pořádně snažit, protože to jak dlouho bude celý fight trvat, záleží právě na počtu zabitých/healnutých slizek.

Na začátku fightu má boss 100 Corruption a za každou zabitou/healnutou slizku se mu jeden bod odečte, teprve až Corruption klesne na 0 je boss mrtvý. Výše Corruption také ovlivňuje poměr modrých a černých addů, kteří se spawnují, čím je hodnota Corruption nižší, tím méně je černých slizek a více modrých.

Poslední důležitá věc, kterou je třeba zmínit, je, že pokaždé když černá slizka umře, každý kdo je v okruhu 10 yardů dostane buff, který přidává 25% damage. A pokud je modrá slizka vyléčena do plna, každý kdo je v okruhu 10 yardů dostane zpět 25% své many a efektivita jeho healu je zvýšena o 75%. Oba tyto efekty trvají pouze nějaký čas, ale stackují se. Což znamená, že ať už nějakou slizku zabíjíme, nebo healujeme, budeme se snažit stále držet blízko ní.

Tak a to by mělo být snad vše, přidávám ještě odkaz na youtube, kde se můžete podívat, jak to co je zde napsané probíhá ve hře.

https://www.youtube.com/watch?v=N23cFY1xT24
Článok pre vás napísala Shiny

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára